nyår

Hejhej.

Idag så blev jag väckt 10, av att Emil kom in och vrålade.
Sedan när jag skulle duscha så kom mamma och sa att vi skulle fara iväg, så jag fick inte duscha.
Kul morgon. Höhö.

Men så for vi till MOrmor och Morfar, dom har sin 44:e bröllopsdag idag :)

Sedan for vi hem, och skottade gården. jag och Emil alltså, mamma satt inne och tittade på -.-
Nemen hon lagade mat, och sedan började vi duscha och göra oss iordning.

Vid 6 så for vi ner till Arnäsvall, till några kompisar.
Och där är vi nu oxå.
Vi ska nog fara hem typ vid ett kanske, för pappa ska fara 5 på moronn imorrn^^

Men jaja, vi hörs!


rockbäänd

heej :D

vid 12-halv 1 så kom simon och william hit och skull testa ett spel på min ps2, som inte funkade hemma hos dom.
sedan tog jag med mitt ps2 och for hem till dom.
där lanade jag och simon rockband, vi körde bara typ 60 låtar :)
haha, fast vi tog nåra pauser och åt och sånt oxå :D

haha, men vid 11 så gick jag hem, det var skitläskigt, för alla gatlyktor släcktes precis när jag gick ;p
men jaja.

just nu har jag bara lust att lägga mej i en kista och dö, men det får jag nog inte.

hade!

ehm,

Hejhej.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men...
Idag ska jag nog inte göra nånting tror jag.

Haha, nu har jag inge mer å skriva om :D
Vad mycket jag hade att berätta om min intressanta dag :)
Ehh...ja precis.
Hejdå.

Biotajm

Nu sticker jag och Emil och ser på Alvin och Gänget 2 :)
Vi hörs!

<----- :D

Godnatt

Bloggar från mobilen nu, så om det kommer upp nåt konstigt inlägg så äre bara jag som totalt misslyckats (: Jag ligger i sängen nu och ska snart sova. Jag och emil ska se alvin och gänget 2 imorrn, jag tror jag kommer tycka om filmen lika mycket som emil (: han är spänd iallafall. Jaja, hade!

snöskottning nästa

Jag fick just besked att det står snöskottning på schemat, så det e bara att klä på sej och gå ut i snöstormen :)






Nån som vill skotta istället för mej? (förutom faster Elin som av någon anledning älskar och skotta :s)

Haha, men om ni inte vill ta över, så önska mej lycka till :D man kan ju dö därute.

frukost

Nae, nu börjar det kurra i magen här.
Fast jag har inte haft nån vidare matlust sedan juldagen, tror det beror på att jag var lite sjuk, men jaja.
Nu e jag hungrig iallafall, fast jag kommer inte äta mycke.
Men gud vad jag babblar om ingenting. Nu måste jag ner.


bilder från igår

Igår var jag och Eve i gallerian noch såg när Calle och Erik uppträdde.
Det var sjukt brakan jag säga, både Calle och Erik e fantastiska.

Eve hann knäppa några kort, jag visar dom här.










Hade!

Årets julklappar

Här kommer inlägget som är något försenat :P

Jag visar vad jag fick i julklapp :D








Jag fick ett nytt skoterställ, ett Sinisalo Blaze tror jag det hette :P



Jag fick en chokladkaka, fast jag var dum som inte vände på den först. Det var 1500 kronor på baksidan (x



Jag fick Erik Grönwalls nya skiva, som jag även fick signerad idag :D



Jag fick ett balsam :)





Ett halsband som mamma gjort. Det kanske inte syns, men det står ''You Rock and Roll'' :)


oj, vilken vacker bild det där blev :o
Men  det är iallafall en kofta från Gina Tricot, som jag fick :)


Jag fick även 1400 kronor till, sammanlagt blev det 2900 kronor :D
Jag köpte ( med lite bidrag ) det ni ser nedan.

|
|
|
v



En sprillans ny dator :D
Jag e verkligen skitnöjd med den :)

Det var det Jag fick på julafton :)
Jag och mina fastrar byter oxå julklappar, där fick jag ett fotoalbum, spännband, och ''skrubbpuffar''.
'Jag orkar inte lägga upp bild, det går så segt^^

Ha de gött!

just ja

Haha, läste i ett äldre inlägg att jag skulle lägga ut bilder på alla julklappar, det har jag glömt bort^^
Men jag ska göra det så fort jag har tid, blir troligast imorrn kväll eller nå sånt :P

Så, godnatt!

godnatt

Nu ska jag ta och sova, jag e astrött, och fryser lite grann^^

Ska bara lyssna klart på låten jag lyssnar på, den e bara så bra.
Morning After - Dead By Sunrise

Aja, imorrn ska jag och Eve in till stan och se på Calle och Erik, kommer bli asnajs :D

Ne, harne! :)

dator fixad :)

Hejhej!

Nu har jag precis kommit hem från farmor och farfar.
Olof har hjälpt mej att fixa bla. antivirusprogram och Spotify :) *happyface*
Så nu kan jag lyssna på all musik dygnet runt :D

Nu sitter jag och har datamaraton typ, och ser på teve och käkar chips :D

Aja, nu måste jag hämta nånting att dricka, annars kommer min hals att brinna upp.

Harne!








everybody loves egopics, right?

sjukdom och datorköp

Hejhej :)

Igår orkade jag inte blogga nånting, jag mådde grymt illa på kvällen.
Men mormor och morfar kom ju hit och firade jul med oss vid 5, så jag försökte vara social ändå.
Men vid 8 så gick jag upp och la mej i sängen, jag frös som en apa, och hade ont i halsen och huvudet.
Jag gick ner och duschade efter en stund, och sedan gick jag och la mej.

Jag somnade en timme ungefär, mellan halv 11 och halv 12, sedan låg jag vaken till 1-halv 2.

Jag klev upp kvart över 6 idag, klädde på mej, och sedan for jag och pappa ner till elgiganten.
Mellandagsrean börjar ju idag, så halv 7 stod vi i kön utanför där.
Jag hade sett ut en dator ur deras annons, och jag fick pengar i julklappa så det räckte till datorn, så det var bara att köpa den :D

Men när jag stod i kön så fick jag massa kväljningar, så jag var tvungen att springa ut och spy, haha.
Men det har typ gått över nu.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sitta vid datorn kanske :D

Aja, hare!


jul :)

Hejhej!

Julafton har varit asbra :D
Fått massor av bra julklappar, och massor av trevligt sällskap.
Mormor och morfar kommer ju imorrn och firar jul hemma hos oss, så jag lägger upp bilder på alla julklappar efter det :)

Aja, ha en fortsatt jättebra julafton!

god jul!

Hej på er!

Nu äree julafton, wiho!

Blir inget långt inlägg, ska ner och öppna presenten som ligger under granen,en kär tradition^^

Men ha en riktigt god jul allihopa!

dan före dopparedan

HEEJ! :D

Idag är jag glad. Jag älskar dagen före julafton. Den är så mysig, alla paket ska slås in, och allt e bara så...juligt!
Fast jag vaknade 8, inte så värst mysigt, men det gick bra ändå.
Jag duschade, och gjorde mej iordning, åt frukost och allt sånt. Sedan vid halv 10 så tog jag och Eve bussen in till stan.
Det var kallt att stå och vänta på att dom skulle öppna gallerian i 10 minuter, men jaja, jag lever.

Vi letade kläder åt Eve som hon ska ha på sej imorrn på julafton, och detgick ganska bra :)

Idag ska jag göra ganska mycket, eller inte jättemycket, men lite grann iallafall.
Jag ska slå in alla paket, det kommer ta sin lilla tid. Jag är inte den som friviligt sätter mej och slår in ett paket, men jaja.
Sedan ska jag eventuellt baka lite grann, jag ska kanske städa rummet, sedan om jag hinner ska jag ut till Överön och baka med Linda och Olof, och kanske några till :)

Aja, vi höres! :)



Haha, jag, tomten och min kusin för 7 år sen :D


dan före dan före dopparedan

Hejhej!

Vid typ 6-tiden for vi ut till farmor och farfar, och fikade lite.
Emil och Oskar skrek och sprang som vilddjur ine där, tror jag skulle få nervsammanbrott eller nåt sånt, haha.

Men iallafall, så ska jag in till stan med Eve imorrn, igen :)
Hon ska köpa kläder att ha på julatfon, och jag får följa med som smakråd, wiho :D

Jag orkar inte skriva mer, hare!



Älska låten <3

lov :D

Så, nu har man jullov :D

Egentligen ska jag inte göra speciellt mycke, bara ta det lugnt.
Men det spelar ingen roll vad man gör, det e ändå skönt med lov =)

Idag ska jag troligen in till stan en sväng, eller om det blir imorron, är inte riktigt säker.
Och på Torsdag äre julafton :D

Aja, har ingen fantasi att skriva, hare!

:D

Så.
Nu äre äntligen Tisdag, och det innebär ju att det är JULAVSLUTNING :D
Har längtat som satan tills det är jullov, så det ska bli jätteskönt.

Ehm...eventuellt ska jag in till stan efter skolan, eller så far jag hem först och åker in sen, vi får se.

Aja, jag har inge å skriva om :P
Vi hörs!


Vinterbild från i Lördags^^

julavslutning imorrn :D

HejHopp!

Jag for till Eve vid typ halv 8, vi spelade pingis och lite annat :)
Gick hhem vid halv 10, och fikade.

Nu ska jag kolla lite till på datan, sedan ska jag borsta tänderna och krypa till kojs.
Måste upp 6 imorrn oxå, elr måste inte, men det kan vara bra^^

Vi har ju julavslutning imorrn, FETT skönt!
Ska bli så bra med jullov, det behövs.

Aja, vi hörs!




Lyssna på låten, så grymt bra :)

snöö :D

Hejsan.
Idag har det snöat i stort sett hela dagen, och det snade igårkväll och natten tills idag.
Det är alltså snö överallt nu, me like :D

Idag har vi ju haft filmfestival på skolan, vi såg på 2 filmer. Jag såg på Hip Hip Hora, och Fjorton Suger.
Dom var bra, men det dryga var att vi skulle diskutera om filmerna sen oxå^^
Men jag överlevde iallafall.

När jag hem från skolan, vid 10 över 3 ungefär, så gick jag ut och skottade snö.

Vi ska äta på en stund, sedan tror jag vi ska klä granen, e inte riktigt säker, men jag tror det.
Sen ska jag nog bara ta det lugnt :)

Hare!

morrn morrn

Gomorrn!

Jag e inte direkt på humör för att skriva, men jag ska göra ett försök.


Jag har nyss duscha, och snart ska jag ner och käka frukost.
Sedan ska jag ng klä på mej, torka håret och allt sånt.

Idag har vi filmfestival på skolan, kulkul :)
På förmiddan ska jag se Hip Hip Hora, och på eftermidda Fjorton Suger.
Jag har sett andra filmen, men inte första.

Det blev ett kort inlägg, men jaja, ses sen!

PS. Grattis Linda och Olof! :)

4 dagar kvar

HejHopp!

Idag vaknade jag vid 10 tror jag, men jag orkade inte kliva upp så jag satte på teven och kollade en stund.
Sedan åt jag frukost, och satte mej vid datan en stund.

Typ vid 12 så gick jag upp till COOP och fyllde på telefonen, jag hade 25 öre innan, så det var välbehövligt.
Men det blåste på rätt bra ute, så när jag kom hem drack jag en kopp varm choklad, GUD så gott det var!
det smakade fjälls :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska nog...göra ingenting.

Aja, hare!


Godnatt,

Nä, nu börjar ögonlocken falla ihop.
Jag går bara och lägger mej allt tidigare märker jag, vet inte om det e bra eller dåligt men^^
Det är ju en dag imorron oxå, och eftersom det snöar just nu så måste man ju ut och leka imorrn :D
Nu ska jag lägga mej i sängen och kolla om det e nåt på teve, annars så tänker jag sova.

Guten Nacht!

ja se det snöar

Hejsan!

För en liten stund sedan for morbror med famlj hem, det har vart jättekul :)
Vi körde julklappsleken, haha alla ville ha en chokladkaka, och så fort man fick 1 eller 6 på tärningen så fick man byta en julklapp mot någon annans julklapp.
Så chokladkakan gick runt hela tiden, men jag fick den tillslut :D

Jag fick oxå ett ljus, en tvål, och pepparkakor :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, stirra ut genom fönstret kanske.
Det snöar ju, så det e kanske ingen dum ide'.

Aja, hare!

lilla julafton :)

Hejsan!

Igår gick jag och la mej 10, astidigt, men det var grymt skönt.
Jag vaknade vid halv 10 av att pappa ropade att det var frukost^^
Så jag åt frukost, gick och duschade varmt och länge, slängde i lite silverschampoo oxå :)
Och sedan har jag inte gjort så mycket.

Idah ska vi ha lilla julafton med min morbror och hans familj här hemma :)
Vi har inte firat jul med dom på flera år, och på julafton ska vi fara ute hos farmor, så vi ska fira med kusinerna idag :)

N ska jag ta och se på teve lite grann, och göra lite annat :)

Hare!

äntligen fredag

Hejsan!

Idag hade vi pepparkakshustävling i skolan.
Det gick inte så bra, vårat pepparkakshus blev inte så lyckat, haha :D
Men jag tyckte det var ganska fint ändå...eller inte (x



Ehm ja, det blev helt misslyckat.
Osså Simon sa ba: ''Jag älskar att förstöra! *smetar på ännu mer gul kristyr på väggarna*''
HAHA
Men det var rätt kul ändå :)

Här kommer lite bilder från andra pepparkakshus som byggdes







När jag kom hem så satt jag vid datan en stund, tills jag och Emil skulle laga mat.
Vi gjorde tacos, MUMS.
Och nu sitter jag här och...gör ingenting.

Hare!


6-årskalas

Hejsan.

Idag slutade vi 2, ganska skönt :) Vi hade engelska, matte, idrott och tyska idag.
Osså var det Julbord till lunch, mums!

Ikväll ska vi till min kusin Oskar, som fyller 6 år :)
Och ikväll tror jag att jag ska städa lite...eller så gör jag det imorrn^^

Jag har brist på fantasi, så jag kommer inte på nå mer å skriva.

Hare!



Ojoj, vilken julkänsla man får när man tittar på denna bild...eller inte.


guten morgen

Tjo.

Jag är nog världens mest korkade person just nu. haha.
Jag hade ställt väckaren på 6, så jag kunde duscha och allt sånt.
Så klev jag upp, utan att kolla vad klockan var. Jag duschade, och skulle precis göra frukost.
Då ser jag digitalklockan i köket visa 01.08.

Jag hade alltså klivit upp 1 på natten och duschat. Kul.
Så det var bara att gå och lägga sej, det var inte så lätt eftersom jag hade blivit pigg.
Men jaja, det var skönt att duscha iallafall :D

Nu ska jag gå ner och käka frukost, sedan ska jag packa gympakläder och bege mej mot skolan.

Jag köpte ju nya vinterskor igår, det kommer upp en bild här i eftermiddag

Ne, hare!

tandläkarn

Hejsan.

Idag var jag ju hos tandläkarn, det gick ganska bra, inga hål iallafall^^
Och det snöööar ju, eller inte just nu, men det har snöat hela dan :D
Nu känns det som att det är vinter.

Efetr jag var hos tandläkarn gick jag och lämnade tillbaks några böcker på biblioteket.
Dom har legat och dammat här hemma ett tag nu.

När jag kom hem så satt jag vid datan ett tag, sedan började jag och laga mat.
Det blev potatis och korv, jag kan inge mer avancerat, haha.
Min faster säger att jag borde öppna restaurang, men jag tvivlar på de.

Strax så ska jag och mamma fara och köpa vinterskor till mej, det behövs, Converse e inge bra att ha på vintern kan jag säga.

Och nu är det ju bara 9 dagar kvar till julafton, och bara EN vecka kvar till jullov :D
Jag orkar inte vänta längre. Men jag ska försöka.

Hare!

Men längtar man eller längtar man?! <3


2 timmars promenad i Converse = inte bra




Ja, rubriken och bilden säger allt, jag har ont i benen och fötterna.
Jag och Eve gick på en drygt 2 timmar lång promenad. Det kändes som att man hade gått jorden runt, haha.
Jag fick skitont i fötterna, man ska aldrig gå på långpromenad i Converse iallafall.

Nu ska jag nog börja ta på mej pyjamas och tvätta bort sminket och allt sånt, sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa boken, jag är HELT besatt av den nu.
Ni som gillar Sex And The City-serien och filmen, ni ska defenitivt läsa Gossip Girl-böckerna.
Ni kommer inte bli besvikna.

Ne, nu ska jag göra ett ryck, ha det bra!

PS. det snööööar nu! :D DS.


10 dagar kvar

Hejsan :]

Nu har jag kommit hem från skoolan, eller det var en stund sen men. Vi slutade 20 över 2 idag, skönt :)
Och jag blir så irriterad, jag får aldrig mina pengar.
Jag och Sarah uppträdde ju i Björna förrförra Torsdagen, och jag mejlade banknumren förra Tisdagen så kantorn kunde föra över pengarna.
Men jag har inte fått dom än, jag behöver dom pengarna.
Jag ska nog mejla hon igen, får se om det ger nå resultat.

Ikväll ska jag och Eve nog ut och gå en sväng, fast vi får se om det blir nå av de.
Jag e rätt så trött nu, råkade läsa lite för länge igår, glömde bort tiden^^
Men jag måste ut ändå, är tvungen helt enkelt.

Och jag blir så förbannad på vissa människor, som sprider ut falska rykten, skriver saker i andras namn, och kan inte skilja på rätt och fel. Det gör mej grymt irriterad.

Ne, nu ska jag nog ta och...vad ska jag göra egentligen?
Jag vet inte, kanske läsa lite till :)

Hare!


3:e Advent

Nu äre inte långt kvar till jul.
8 dagar, 8 underbara dagar.
Jag ska njuta av dom så mycket jag bara kan, och ta allting med en nypa salt.
Allting alla säger är inte sant, vissa lär sej inte att ha lite vett i skallen.
Men jag ska inte tycka synd om dom, dom får klara sej själva.

Just ja, på Tisdag ska jag till tandläkaren, jag har inte varit där på....öhh jag minns inte sit.
Men det var skitlänge sen allafall.

Jag förstår inte varför alla är rädd att gå till tandläkaren?
Dom kollar i munnen på en, men that's it.

Ne, nu ska jag fortsätta läsa min bok, jag e helt fängslad vid den nu^^

Hare!


slödag

Hejsan!

Nu har jag precis vaknat, gick o la mej ganska tidigt igår, så det var ganska skönt :)
Jag ligger och ser på teve, det e damernas slalom, ganska roligt^^

Idag har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra, måste nog ut och gå en sväng, men först ska jag nog slappa lite, fortsätta läsa böckerna jag lånade igår.
Jag började läsa lite igår kväll, och den är bara så bra :)



<3

simon

Hejsan.

Nu har jag precis kommit hem från Simon, jag och Eve for dit runt 8.
Vi såg typ en halv film, den var dryg så vi orkade inte se den mer^^
Sedan körde vi bänkpress, haha det gick ju sådär.

Nu ska jag börja läsa en bok som jag lånade på biblioteket idag.
Det är en bok från GossipGirl-serien.
Jag har dom 2 första, men biblioteket hade inte den 3:e, så jag lånade den 4:e och 5:e :)

Hare!

glasstajm

 <----- Eve för 4 år sen :D




Heej :D

Nu sitter jag med Eve och käkar glass, elr vi har käkat upp det men skitsamma :]
Nu vet jag inte vad vi ska göra riktigt...

Jag: Eve vad ska vi göra nu?
Eve: Öhhhhhhhh...ingen aning.
Jag: Okej.

Ha det bra :D

 


lördag kväll=inge å göra

Hejsan :)

Nu har jag precis äte, och jag är helt proppmätt.
Innan det så gick jag till COOP och handlade lite saker, rätt skönt att komma ut och gå :)

Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hela kvällen, får väl försöka att hitta på nåt^^

Jag såg nyss en artikel på Aftonbladet, som handlade om Erik Grönwall.
Det stod att han hade misshandlat en jämnårig tjej i Knivsta för 5 år sedan.

Läs artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article5915954.ab

Jag kan verkligen inte tänka mej Erik som misshandlare, men jaja.

Äh, nu ska jag inte babbla mer, ha en bra Lördagskväll :D


Erik!!

Shit.
Sverige har fått en vinnare av IDOL 2009.
Han heter (inte oväntat) Erik Grönwall :D

Men Calle e grymt bra oxå, han kommer gå långt iallafall, det vet jag.

Den 27 December kommer Calle och Erik till Gallerian, såklart man ska dit då, eller man MÅSTE dit!



:D

Idag har jag inget planerat iallafall, men jag får se vad jag hittar på :)

gomorrn

gomorron!

Jag hade ställt larmet på 6, men orkade verkligen inte gå upp då, så jag sov till kvart över 6^^
Då duschade jag, och nu sitter jag här.

Det gick inge bra alls med inköpslistan igår, för det första så kom jag inte på nånting, och för det andra så stack jagb och Eve ut på en promenad :P
Vi gick till COOP ooch köpte hockeybiljetter :D
Så vi sticker på matchen ikväll, sköjj :)

Ömm, jag vetinte vad jag ska skriva...öhh.....nä. Det står still i huvet.

Aja, herrå!

julklappsinköp

Hejsan!

Idag hade vi lektion från 10 över 8 till 9, sen gick vi in till biblioteket.
Det tog typ 40 minuter, så vi gjorde inte så mycket till klockan var 10, då vi skulle vara på biblioteket.
Vi gick runt, och nån gumma visade oss runt där...gäsp.

Vi var där till 10 i 11 typ, sedan åt vi, och gick tillbaks till skolan.
Vi hade ganska bra tajming, vi kom tillbaks precia 10 i 1 till skolan, då vi skulle börja.
Sedan hade vi lektion till 2, sedan vare slut :D
Ganska skön dag =)

Sedan har jag inte gjort mycke alls, lagat mat, men inge annat.

Nu om en liten stund ska jag börja skriva inköpslista tills på LÖrdag.
Jag ska köpa ALLA julklappar jag ska ge, så jag ska skriva upp nu precis vad jag ska köpa till alla :)

Aja, ha en bra dag!


biblioteket^^

Tjobre plommonpure!

Idag ska vi på studiebesök till biblioteket, ganska drygt.
Och dom som ska gå in till stan har en timme på sej, vi kommer typ inte hinna :D
Jaja, vi får väl spurta sista biten =)

Sen efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag och Eve måste nog ut och gå en sväng, vi var ute och gck i Måndags oxå =)

Ne, det var lite kort uppdatering, jag ska ta och göra mej iordning och gå till skolan nu.
Ha de gött!


0

Gomorron.

Igår när jag gick och la mej, så kändes det hyfsat bra i nacken och armen.
Jag kunde vrida huvudet, och armen gick att lyfta.
Nu när jag vaknade känns det inte bra, nacken är skitstel, och det värker.
Men jag ska knarka lite Ipren nu innan jag far till skolan, så får man hoppas att det ger nån effekt :)

Idag förresten, börjar mitt och Eves ''nya liv''
Okej, det låter jättetöntigt, men jag vet inte hur jag ska förklara det^^
Nu vet jag inte exakt hur Eve ar agt upp det som, men shär ska jag göra:

Jag ska sluta helt med att småäta kakor, godis och allt sånt. Jag ska BARA äta, när jag ska det.
Vi ska ut och gå, så mycket som möjligt, det ger mer effekt om man går snabbt, än om man springer sakta.
Jag ska även försöka att få lite mer sömn, så jag orkar mer, både i skolan och annanstans.

Detta gör jag för att jag e så satans less på mina lår och magen. Står inte ut mer snart.
Om jag inte gör nån sorts förändring nu, när ska jag annars göra det?!
Man kan förändra sin kondition och kropp fram tills man är 19, sen är det kört
Då är det på tiden att örja göra det nu!


Aja, nu måste jag borsta tänderna, sen sticker jag till skolan...Adios!

vääärk

Idag har jag nackspärr.
Det gör fruktansvärt ont.
Imorse kom jag inte ens upp ur sängen, och jag kunde inte vända mej eller nånting.
Jag kunde heller inte använda vänster arm, eller vrida på huvudet. Jag kände mej som en förlamad människa.

Okej, jag ska inte trötta ut er med mitt klagande, men jag fick bara lov att säga det^^
Idag så har jag inte gjort ett skit. Bara knarkat Ibumentin, och följt med på affärn och handlat.
Om en stund tror jag att vi ska baka pepparkakshus, barnsligt, men otroligt kul :D

Och imorrn äre skola, asså GUD vad helgerna går fort!
Det liksom bara SWOSCHH så är det MÅndag morgon.
Men det e ju trots allt jullov om drygt 2 veckor :)
Så jag ska inte klaga.

Ne, nu ropar brorsan på att vi ska göra pepparkakshuset, så det e bäst att springa ner så man hinner pynta det :D



Bjuder på denna *HOST* vackra och snea bild^^

Hockey :D

Tjo!

Idag vaknade jag vid 10, fast jag låg kvar i sängen till typ halv 11^^
Sedan klädde jag på mej och åt frukost.
Vid typ 12 så gick jag ut och gick en sväng, för första gången på typ 2 månader :P
Jaja, men jag ska faktiskt börja träna lite mer nu, det känns som att det behövs...:D
Sen när jag kom hem så duschade jag, och nu sitter jag här.

Jag ska äta om en stund, sedan vid 3 kommer Eve och hämtar mej, då far vi på hockeyn :D
Askul =)

Sedan ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men vi får väl se^^



YES! IDOL 2009 har en ny vinnare på Fedag. Han heter Erik Grönwall :D

,

Tjo,

Jag orkade inte skriva nåt igår när jag kom hem från Björna.
Men spelningen gick ganska bra tycker jag, en låt vi körde ligger uppe på YouTube, kika gärna :)

http://www.youtube.com/watch?v=uQuqQiKSvu8

Men jag har nyss duschat, osså alldeles strax ska jag göra iordning lite frukost.
Sedan ska jag fixa håret och allt sånt, sedan äre nog dags att bege sej mot skolan^^

En sak som jag har tänkt på ett tag, är att man alltid måste skriva rubrik till varje inlägg.
Det e ganska jobbigt, för jag kommer aldrig på nåt att skriva är, så det blir för det mesta bara massa fåniga texter däruppe :P



EmmSa Juli-09

:)

spelning :)

Tjenis,

Nu har jag komme hem från skolan, eller för en stund sedan, jag har hunnit städa lite oxå.
På en liten stund kommer Sarah, då ska vi träna det sista innan vi åker upp till Björna och spelar :)
Hoppas att det går bra, men det brukar det göra.

Ehm, jag vet inte om det e nå mycke mer, höhö.
Kanske skriver om hur det gick ikväll när jag kommer hem, om jag orkar.



Minnen <3

shit,

Haha, nu förstår jag logiken med lite sömn^^
Det handlar om utgifter och inkomster :D

Jag har nästan inte sovit alls på 3 nätter, men nu får jag tillsbaks för det, jag e trött som en sengångare nu.
Men jag har fortfarande inte lust att sova, jag e pigg fysiskt, men inte psykiskt.
Men det  gör inget, jag ska ändå duscha imorrn när jag vaknar, så då piggnar man till =)

Det e en miljon tankar som flyger runt just nu, men jag orkar verkligen inte ta tag i dom nu.
Jag känner mej varken tillräckligt stark, tillgänglig eller på humör för att ta tag i det.
Får bli en annan gång...



fruktansvärt vacker bild

,

Tjo!
NU har jag precis komme hem från skolan, vi slutade ju 2 idag, men jag hade utvecklingssamtal direkt efter.
Det gick väl ganska bra tror jag, jag överlevde ju :D

Så nu ska jag inte göra så mycke, vid ungefär halv 5 så kommer Sarah, och då ska vi försöka hinna träna lite grann.
Vi har ju en spelning imorrn, så vi ska träna så vi känner oss säkra tills imorrn.

Ehm, jag har typ inge mer å säga^^

Modo :D

Hey,

Idag har vi haft projekt på skolan, vi gjorde inte så mycke, kollade på en film och lite annat.
Fast det var lite kul när jag och Eve kollade på film, sjuk humor på hög nivå :D

Iallafall, så ska jag äta om en liten stund, har ingen aning om vad det blir, menmen.
Sedan vid halv 6 så tar jag och Eve bussen in till Swedbank, och kollar på Modo - Skellefte :D
Blir askul, särskilt om både Foppa och Näslund spelar.

Jaja, nu ska jag ner och kolla om det blir nån mat här i huset, hare gött!












Lycka Till Mamma! <3







morning morning

Tjooo.
Nu har jag duschat, oc gud så skönt det var asså.
Jag har haft så fett hår, och det e alltid skönt att slänga i lite silverschampoo oxå.

emma+silverschampoo=sant.

Jaja, nu ska jag äta frukost, läsa tidningen, torka håret, sminka mej och allt sånt där, innan jag går till skolan =)
Shit, nu måste jag sticka, annars får jag ingen frukost, den står framme nu, men inte så länge till :P

Ha en bra första December allihopa!

RSS 2.0