Modo :D

Hey,

Idag har vi haft projekt på skolan, vi gjorde inte så mycke, kollade på en film och lite annat.
Fast det var lite kul när jag och Eve kollade på film, sjuk humor på hög nivå :D

Iallafall, så ska jag äta om en liten stund, har ingen aning om vad det blir, menmen.
Sedan vid halv 6 så tar jag och Eve bussen in till Swedbank, och kollar på Modo - Skellefte :D
Blir askul, särskilt om både Foppa och Näslund spelar.

Jaja, nu ska jag ner och kolla om det blir nån mat här i huset, hare gött!












Lycka Till Mamma! <3







Kommentarer
Postat av: saea

2009-12-01 @ 17:29:35
Postat av: Högström

Heheh ni ha juh alltid sjuk humor x)

2009-12-01 @ 17:32:58
Postat av: evelina

hahahhahaaahhaha, bäst humor alltså :D hahahh xpp



sv; hahaha, nemen menaru det :oo..

hahahhahahha xpp

<3

2009-12-01 @ 22:38:34
URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Gulle Dej som tänkte på mej <3

Du är bäst!!!



Puss puss <3

2009-12-07 @ 19:08:04
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0