godnatt...säger vi

Ja precis.
Jag säger godnatt, fasat jag inte tänker sova än.
Jag ska nog kolla om det e nåt roligt på teve, annars läser jag nån bok elr nåt annat som inte e roligt.
Men jag kommer inte kunna sova än iallafall, det vet jag.
Jag har haft skitsvårt att sova dom senaste nätterna, men det e väl sånt som kommer oxå.
Man vänjer sig väl efter ett tag, hoppas jag^^

Aja, jag orkar inte skriva nå mer, får väl se om det kommer nåt inlägg senare, fast jag vet inte :P
Gonatt!


nån som vill ge mej? (a)
l
l
v



snart ullared :D

Äre nån som följer Ullared på kanal 5?
Det gör jag iallafall.
Det e så sjukt kul att kolla på alla galna tanter som är helt shoppingtokiga.

Det är en familj, som bor på campingen i 2 veckor, och handlar allting för ett helt år.
Haha, hon är inte riktigt frisk. Men det e kul att titta på iallafall.
Det börjar nu klockan 8 på kanal 5 :)




,





Tjoho :D
Duppelt upp, som alla (läs: jag) säger :D
Nu äre 2 biljetter beställda, så jag och Eve sticker till matchen imorrn, skojj skojj :)

Ehm...ja.
Det var det jag skulle säga^^

hejdå november

Heeeejsan :)
Nu har jag komme hem från skolan, vi slutade 2 idag, men jag följde med mamma och pappa in till stan en liten sväng först. Dom skulle göra nåt.
Så nu sitter jag och käkar clementin, gud så spännande.
Men allt jag gör e ju såå spännande....heh.

Osså glömde jag gitarren på skolan, vad ska jag nu göra hela kvällen?!
Shit asså, jag kommer dö av tråkhet, men jag kommer nog på nåt...kanske.

Jag kan ju förbereda mej inför utvecklingssamtalet jag ska ha på Onsdag, jag har kanske sagt det ett antal ggr, men aja^^
Man ska komma på en sak man är bra på, och en sak man behöver träna mer på.
Mer än så äre inte tro jag :P

Aja, nu orkar jag inte babbla mer, hörs =)

panik!

Gomorron,

Jag har panik kan man säga.
Jag ställde larmet på mobilen till kvart över 6, så jag skulle hinna äta frukost och duscha och allt sånt i lugn och ro.
Men vad händer? Jo, jag råkar stänga av larmet och lyckas läcgga mobilen under kudden, troligen i sömnen.
Så brorsan väcker mej 5 över 7...ingen lyckad morgon.
Så det enda jag hunnit är att klä på mej, sminka mej lite snabbt, och käkat frukost i hyperfart.
Men jaja, jag ska lägga mobilen långt ifrån mej ikväll, då kanske larmet fortfarande är kvar på morronen.

Shit, nu måste jag borsta tänderna, och packa ihop läxan, sen måste jag dra iväg till skolan.
Vi hörs!

-.-

Haha, hej igen.
Jag har ingen lust att sova nu, är typ aspigg, och känner verkligen inte för att sova.
Men jag behöver det, så jag ska försöka att somna...men det kommer inte att gå :P
Just ja, jag har utvecklingssamtal på Onsdag...nej nu kommer jag verkligen inte att somna.
Jag hatar utvecklingssamtal, det e värsta tortyren att sitta där och försöka se glad ut
Ne, nu känner jag att jag bara babblar på.
Ska försöka somna, får tänka på nåt roligt.
Typ fiskar.
Eller kanske kor.
Kor e söta.
Och coola.
Nej, jag har fortfarande utvecklingssamtal på Onsdag :o

Oj shit, jag har babblat på ganska mycke nu.
Men det var kanske det jag beövde, för att kunna somna.
Jag ska försöka nu, och om det inte funkar så kommr ännu ett meningslöst inlägg ganska snart^^



<3

Gonatt :)

Nu blire nog gonatt för mej, eller jag ska göra klart kemiläxan först^^
Jag trodde att jag hade tappat bort häftet med uppgiften i, men den var i kemimappen :P
Osså efter det ska jag tvätta bort sminket, göra iordning håret, och välja ut kläder tills imorrn.
Mycket smartare att göra det dan innan, så slipper man stå en kvart på morronen och välja ut.
Osså måste jag träna lite på gitarrläxan.
Haha, så jag kanske ska döpa om rubriken :D
Men det orkar jag inte.
Så jag säger väl gonatt, fast jag inte ska gå och lägga mej...:P



Såhär *HOST* het e jag osminkad (x

yey :)



Så, nu har man biljett tills hockeyn på tisdag :D
Hoppas bara att Näslund, Foppa och Susse spelar alla 3, då får man valuta för pengarna verkligen :D
Nån som oxå ska dit, elr nån som vill gå med mej? :D

sorry^^

Hejsan!

Sorry, verkligen förlåt för att jag inte uppdaterat.
Jag har inte haft lust att blogga, allt har varit så rörigt nu på sistone.

Men i allafall, så tänkte jag berätta vad jag gjorde i Fredags, för Eve (www.evestrandberg.blogg.se) sa att man skulle gå in på min blogg om man ville veta, men hon sa att jag aldrig skulle skriva det, men hon har feel :D

Ja, efter skolan i Fredags så packade jag ihop grejer, och gick direkt till Eve, hon hade FF :D
Så vi satt oss vid datan, och plötsligt så skulle Simon komma och vara med oss, och äta oxå.
Vi gjorde hemlagad pizza, mums :D

Sedan spelade vi pingis, lyssnade på musik och sprang runt, tills klockan var 8 ungefär, då såg vi på IDOL :D
Typ vid halv 9 kom Edde oxå, då blev Simon skitglad, han var troligen less på att vara med tjejer hela kvällen (x
Simon for hem vid 10 typ, och när han farit satt vi bara och såg på teve, elr inte Eve, hon hade däckat typ :D
Edde for vid halv 12, och sedan gjorde inte vi så mkt mer, vi somnade vd 2-halv 3 =)

Okej, nu blev jag tom i huvet, kommer inte på mer att skriva.
Skriver säkert lite ikväll innan jag somnar oxå =)

PS. Jag ska försöka uppdatera nån gång varje dag nu framöver :D


Bjuder på bilden ;p

RSS 2.0