Hockey :D

Tjo!

Idag vaknade jag vid 10, fast jag låg kvar i sängen till typ halv 11^^
Sedan klädde jag på mej och åt frukost.
Vid typ 12 så gick jag ut och gick en sväng, för första gången på typ 2 månader :P
Jaja, men jag ska faktiskt börja träna lite mer nu, det känns som att det behövs...:D
Sen när jag kom hem så duschade jag, och nu sitter jag här.

Jag ska äta om en stund, sedan vid 3 kommer Eve och hämtar mej, då far vi på hockeyn :D
Askul =)

Sedan ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men vi får väl se^^



YES! IDOL 2009 har en ny vinnare på Fedag. Han heter Erik Grönwall :D

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; HE'S MINE :')

ONLY MINE, you will NEVER get him ;o

hihi :)



jag har min lucas, du får ta erik ;o

hihi ;)

<3

2009-12-06 @ 14:16:38
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0