(:

Hejhej! Idag har det varit ett perfekt höstväder, lagom kallt och strålande solsken. Vi åt lunch vid 12, och sedan begav vi oss till gamla Linköping, och sedan till stan. Jag köpte spännen, sockar och en ögonfransböjare. Jag fyllde oxå på mobilen, så nu har jag gratis sms (: Ikväll ska vi nog bara se på teve och ta det lugnt. Så ha det bra!

God morgon

Morrn morrn! Vi kom fram strax före 12 igår kväll, så da var det raka vägen till lägenheten och sova. Tur det bara är 5 minuter från tågstationen till lägenheten^^ Vid halv 1 så somnade jag tror jag, och vid 8 imorse så var det full fart. Nu har jag just duschat, så nu blire frukost :-) Vi hörs!

Snark

Ja, då var man på det sista tåget för idag, gud vad skönt. Jag är skittrött, så jag till lägenheten och SOVA. Jag vet att jag inte har bloggat på flera veckor, osså råbloggar jag just idag. Men det finns seriöst ingenting att göra på tåget^^ Ne nu ska jag lyssna så musik resten av resan, godnatt allihop!

Snark

Ja, då var man på det sista tåget för idag, gud vad skönt. Jag är skittrött, så jag till lägenheten och SOVA. Jag vet att jag inte har bloggat på flera veckor, osså råbloggar jag just idag. Men det finns seriöst ingenting att göra på tåget^^ Ne nu ska jag lyssna så musik resten av resan, godnatt allihop!

.

Heej igen! Nu har vi bytt tåg i Sundsvall, så nu bär det iväg mot Stockholm (: Jag är rätt så trött, så nu ska jag fika lite, och sedan vila lite. Typ lyssna så musik eller glo ut på absolut ingenting. Men vi hörs!

Linköping here i come!

Hejhej! Ja jag vet, jag är skitdålig på att uppdatera, men det händer inget i mitt liv, så det är därför. Nu Sitter jag så bussen ner till Linköping, till ni faster och hennes kille. Jag åker ner med min andra faster och mina 2 kusiner, roligt roligt :-). Men jag orkar inte skriva nu, ska bara va det lugnt ett tag. Vi hörs!

RSS 2.0