Hemma igen 8)

Hejsan svejsan!

Nu är jag hemma kigen efter 5 dagar hos Eve i Nordmaling :)
Vi har haft hur roligt som helst!
Vi har badat, ätit glass, badat lite till, cyklat, och badat massa gånger till :)
Osså har jag fått träffat Eves systerson Lucas, endast en vecka gammal!
GUD vad gullig han var :D
Och tyst var han oxå, han grinade ingenting vad jag hörde :)


Men nu är jag hemma iallafall, och det regnar^^
Så om jag orkar ska jag nog blondera håret ikväll, sköjj :)

Äsch, nu har jag inget att skriva om, hare gött!


:D

Tjena!

Nu har jag inte bloggat på ett tag, det har helt enkelt berott på att jag inte har orkat blogga :)
Men just nu sitter jag i en husvagn i Nordmaling med saknade Eve!
Har inte träffat hon på drygt 2 veckor, alldeles för länge utan min bästis <3

Men jag kom iallafall upp till Nordmaling idag, och vi har hunnit äta, bada 2 gånger och spelat kort^^
Men imorrn om det är fint väder så ska vi cykla till Olofsfors, det e tydligen någon rolig fors där, enligt Eve :P
Osså ska vi väl bada, det ska jag iallafall :D
Spela kubb ska vi göra oxå :) Jag e bäst på kubb *host*^^

Ehh...sen har det nog inte hänt så mycket sen jag skrev sist, inget som e så roligt iallafall :P

Äh, nu örk jag inte skriva nå mer :D


Vatten, stan e full av vatten...

Tjoo!

Det ska regna hela veckan -.-
Det finns typ INGENTING man kan göra då :P
Fast jag har ändå lite saker planerade här i veckan :)

Ikväll om det är fint väder ska jag nog ut till farmor och farfar oc börja ta in lite hö, sommarens höjdpunkt :D
Åsså på Onsdag ska jag till en kompis och lära mej spela piano^^ Det känns som att det inte kommer gå bra :P Fast jag ska lära han spela gitarr oxå, så vi får väl se hur det går :D
Och på Torsdag ska jag nog baka bullar :D det var åratal sen jag bakade något överhuvudtaget :)

Jaja, jag ska ju sova oxå såklart, det är ju det bästa med sommarlovet :D So0o0o0o0VA <3
Osså ska jag nog försöka skriva nån låt oxå, det var ett tag sen jag skrev någon ny^^
Jag har laddat upp 2 videos på YouTube där jag sjunger mina egenskrivna låtar, jag lägger in en länk till min kanal här så kan ni kika om ni vill :)

http://www.youtube.com/user/IsaxonE


Nu orkar jag inte skriva nå mer :)

Herrå!

RSS 2.0