söndag



Orkar inte blogga så det blir ett snabbt inlägg.

Igår for vi hem från Bjästa vid 6 typ, sen cyklade jag ut till farmor.
Jag satt typ bara och latade mej vid teven och datorn hela kvällen. såg på Körslaget för det fanns inget annat och se på, haha. Men jag gick och la mej vid 2 typ. Vaknade vid halv 1 idag, gud vad skönt det var att sova ut :D

Till veckan kommer lite bilder och filmer från sista april. Dom ligger på mobilen, och kabeln ligger hemma, så jag fixar det till veckan :)
Mamma och pappa är på väg hem från fjälls, så dom kommer väl och hämtar mej och Emil här sen.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sova tycker jag låter som en bra ide :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska gå ner och få i mej nåt ätbart.

<--- Haha äre bara jag som inte har nåt liv? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0