måndag



Idag var det inte min bästa dag kan jag säga. Allt gick åt he*vete, och jag var på dåligt humör mest hela dagen. Haha så alla fick väga orden rätt i munnen så att jag inte fick damp :)
Vi slutade 20 över 2 idag, men jag, Edde och Ludde stannade kvar i musiksalen tills typ 10 över 4. Vi fortsatte skriva våran låt, den börjar få form nu ;)

Alldeles strax ska jag börja städa rummet, så att man ser golvet igen. Det ligger kläder exakt överallt. Så det ska jag börja med alldeles strax. Jag hatar att jag inte har garderoben inne på rummet, man måste gå mellan hela tiden när man ska plocka undan kläder. I mitt nästa rum (om det blir nåt annat rum) kräver jag att garderoben står inne i rummet :D
Om jag hinner bli klar med det ikväll så ska jag nog bara ta det lugnt sen. Ska se på film ikväll, ''Sommaren med Göran''. Jag och Eve såg den på bion i somras, men den är väl värd att kolla på flera gånger ;)

Nä nu måste jag börja med städeriet, hörs sen om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0