tisdag


Ingen bra uppdatering idag. Lär inte bli nån uppdatering alls efter imorrn, eftersom jag sticker till fjälls imorn kväll.
Men jag skulle ju klippa mej idag, och när jag gick dit så var inte hon jag skulle klippa mej hos där. Då sa dom att det hade tydloigen blive nå fel, så jag fick boka en ny tid. Då ringde jag till mamma, och hon hade tagit fel på tiden, det var nästa tisdag jag skulle klippa mej. Haha. Jaja, sånt som händer ;)
Då gick jag till mormor, som inte bor långt ifrån frisörn. Då åt jag, och kollade på teve där, så jag kom nyss hem :)
Nu ska jag packa, eftersom jag inte hinner packa nåt typ imorrn.
Hinner inte blogga nå mer, hörs kanske imorrn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0