tisdag



Nu har jag kommit hem från skolan
, och solen lyser även idag. Jag blir så glad när solen lyser, plus att luften just nu är frisk och halvkall, vilket jag gillar. Jag har även gjort dbut för min skinnjacka idag, som jag saknat den! Jag tycker synd om jackan som legat hela vintern i garderoben och dammat, men nu har den fått se solljuset igen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är ingen hemma, jag vet inte vart dom är, men vi ska väl äta på en stund hoppas jag. sen om Eve är på kanske det blir en cykeltur för första gången iår oxå. Men bara kanske. Haha jag hatar när man ska cykla för första gången på året, man ser alltid ut som ett fyllo på cykeln^^

Nä nu ska jag ringa nån och kolla när det blir mat, vi hörs!
Eller nu hörde jag bilen på gården, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0