tisdag

Hejsan!

Nu har jag precis ätit. Väldigt intressant men skitsamma.

Jag har funderat ett tag på att beställa färgade linser från nätet. Men jag är grymt osäker på vilken färg jag ska ta då isåfall. För jag vet inte vilken färg jag passar i. Och eftersom jag är så professionell på att rita i Gimp så får ni se lite ögonfärger jag fixade till. Jag skojade bara, jag är inte alls bra på Gimp.




Jag var oseriös med dom rosa. Jag skulle sticka ut för mycket med dom, haha. Funderar på grön oxå, men orkade inte rita dom. Så vad tycker ni? Vilken färg? :D

Bilden nedan är min originalögonfärg, inte fin.


Kommentarer
Postat av: din bästis Linaaaa

heeeeeeeej Emma!:)

jag tycker dom bruna eller dom blå linserna e snyggast:)

heej då / din bästis Liina

2010-03-05 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0