onsdag

Hejhej!

Imorse vaknade jag av väckarklockan. Inte som igår då alltså. Då vaknade jag halv 8 och såg att mobilen låg uinder kudden, så jag måste ha stängt av det i sömnen. Men igår kväll la jag mobilen långt bort, så det gick bra.
Nu har jag ätit frukost, och ska strax börja packa. Vi har friluftsdag på skolan idag, drygt men aja. Vi går som tur är bara till två, så hoppas dagen går fort ^^

När jag kommer hem ska jag nog inte göra så mycket, eller jag måste ut och gå förresten. Jag gjorde aldrig det igår (skäms på mej!) så jag går ut ikväll. Sen finns det ju alltid läxor att göra, man går inte direkt läxlös om man säger så ;)

Nä nu ska jag börja packa och klä på mej, vi hörs!



Är det bara jag som vill ha sommar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0