onsdag

 

 


Idag klev jag upp 6, för att jag skulle duscha. Jag skulle egentligen duscha igår, men Eve kom hit en sväng igår kväll så jag hann inte. Men det var skönt att kliva upp tidigt, solen skiner ju idag igen så det var ingen nackdel att kliva upp. Jag har hunnit duscha, äta, och inge mer. Jag ska strax klä på mej och göra klart engelskaläxan som ska in idag. Jag hade helt glömt bort den under sportlovet, men aja, den blir klar nu :)

 

När jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Gå ut och gå en sväng, jag slutar ju trots allt tidigt idag. Jag kanske ska skriva upp vad jag måste köpa nästa vecka då jag får månadspengen. det är rätt så mycket saker jag behöver, men för tillfället har jag inte råd, hähä. Jag får sluta köpa onödiga grejor.

 

Nä nu måste jag börja göra klart läxan så jag hinner, puss!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0