måndag

Hejhej!

Det har varit kass uppdatering i helgen, men det ska bli bättre nu, jag lovar :)

Nu är alla spelningarna på Gnistan klara, GUD så skönt. Det blev lite tradigt dom sista spelningarna, för man var grymt less på låtarna. Jag kan dom ju nästan i sömnen, inte bra. Men nu är det över, vilket är skönt. Men jag får inte glömma att det har varit jätteroligt också, stå på scen och spela inför publik är hur kul som helst. Det finns nästan inget som kan beskriva känslan när man står på scen med en gitarr i knät. Det är mäktigt^^

Idag ska jag nog ta och städa. Har inte plockat upp kläderna från Sarah i helgen, plus att jag har fått husdjur på rummet. Dammråttor alltså. Så jag ska ta och slänga ut dom, jag vill inte ha dom här.

Nu ska jag börja med röjniongen, återkommer när jag är klar!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0