måndag

Hejhej!

Jag har inte uppdaterat på ett tag, eftersom jag är i fjälls. Men mamma kom upp hit idag, och hon har med sej sitt mobila bredband, så jag passar på att blogga lite.

Vi kom ju som sagt upp i Lördags, vi for strax efter 9. Vi kom upp typ vid 1, då packade vi upp och for på en liten skotertur. Sedan åt vi, och såg på film typ resten av kvällen.
Ikväll vid 6 ska vi upp till resaturangen med några andra och äta och se på hockey, kulkul :)

Haha jag vet inte vad jag ska skriva om. Kan köra dagens låt medan jag ändå har tillgång till datan :D




John ME - Love is my drug

A nu börjar internet krångla, det är asjobbigt och hålla på med det nu. Men vi hörs kanske någe mer under veckan, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0