måndag



Jag skulle berätta vad vi gjorde i fjälls, men jag orkar inte rabbla upp allting.
Men vi åkte slalom alla dagar iallafall, 14 liftar :D Man åkte vilse ibland kan jag säga, men det var skitroliga backar!
Och vi åt på restaurang varje dag, så man känner sej rätt uppblåst om man säger så.

Men After Ski'n var nästan magisk. En kille som hette (eller heter) Stoffe spelade på AfterSkin varje dag. Han var helt grym på att lira gitarr och sjunga :D Alla måste kolla in hans hemsida :)

På Fredag kväll var det bara vi på restaurangen, och då ropade alla vi typ ''Stoffe, kan du inte spela lite för oss?'' osså han ba ''visst, kan jag väl :D'' . Då körde han massa låtar för oss medan vi åt, fatta hur mysigt det var :)
Jag  och Eve fick hans autograf oxå (a) Jag e nästan kär, HAHA :D

Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs!



Kommentarer
Postat av: joähl

sv: ofc ska jag fara till fjälls emma! :D

2010-03-31 @ 14:12:32
URL: http://jjoelkristoffersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0