lördag


Sorry för att jag knappt bloggade igår, jag var inte på humör att blogga. Men nu är jag det!
Igår efter middan for jag, pappa och Emil in till Intersport och hämtade slalomutrustningen pappa hade köpt åt mej. Tack pappa!<3
Igår kväll var jag med Eve, vi hade askul, som vanligt :) Vi åt chips och flummade runt. Hon gick hem vid 12, och jag gick och la mej vid halv 1 typ. Jag vaknade halv 11 av att pappa ropade på att det var frukost. Eller jag skulle äta, dom hade ätit för ett tag sen. Vid kvart i 11 for vi in till stan för Emil hade Ju-Jutsuträning. den slutade 12, då for vi hem. Jag gjorde iordning mej, sen stack jag och Eve till stan för att shoppa. jag shoppade nog lite mer än jag borde gjort, haha. jag ska ta kort på allting sen och lägga upp här på bloggen.

Nu ska jag städa lite, sedan knäppa kort på allt jag köpt. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0