hissdiss

Här kommer dagens hiss och diss :)





Musik måste vara en av världens bästa uppfinningar. Och då menar jag riktig musik. Inte sånt som folk tror är musik, då det egentligen är ett arrrangemang av 42897695 instrument utan rytm. Riktig musik ska det vara. Då mår jag som bäst, när jag lyssnar på riktig och bra musik.

Bloggar är oxå en bra grej. För om man har tråkigt eller nåt så finn sdet alltid miljarders bloggar att gå in och kika på. Om ni inte har kollat in Fokis blogg tycker jag ni ska göra det nu direkt. En av Sveriges största och bästa bloggar!



Alla lov går alldeles för snabbt. Nu har vi haft sportlov och vi börjar skolan imorron igen, men det känns knappt som att jag varit ledig nåt ju. Mer lov till eleverna säger jag bara! Vi hinner lära oss saker ändå så det är ingen fara med det.

Fett hår är det värsta som finns. Jag har skitlätt för att få fett hår, och när det väl är fett så ser det så äckligt/trashigt ut. Vissa märker inte att dom har fett hår (konstigt nog) och då ser det ännu äckligare ut när man har gått ett par dagar med fett hår. på blonda människor syns det ännu mer än vad det gör på brunetter när man har fett hår, så vi blondiner får passa oss extra för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0