torsdag

Heej!

Idag var det första skoldagen efter jullovet, den var seg som bara den. Den tog ju aldrig slut!
Men nu är den iallafall slut, och jag är glad. Jag vet inte riktigt varför, kanske för att vi bara går i skolan imorrn, sen är det helg^^

Till helgen ska jag vara med Sarah, och träna in låtarna som vi ska ha på våra spelningar i Februari.
Vi ska vara i lillhuset ute hos farmor och farfar, perfekt när man vill vara ensam en hel helg :D

När jag kom hem från skolan idag så rensade jag min garderob, ALLT jag inte vill eller kan ha sorterade jag bort.
fatta vad skönt det är när sånt är gjort :D
Säkert 2/3 av kläderna for bort :)

För en gångs skull mår jag riktigt bra, så det finns inge att klaga på :)

Ne, nu ska jag kanske göra nåt vettigt, vi får se.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0