torsdag

Hejhej!

Blogg.se hade nåt problem imorse, så jag kunde inte blogga. hade tänkt att skriva ett inlägg imorse eftersom jag hade sovmorgon, men det gick inte.

Men jag hade sovmorgon imorse till tio, grymt skönt. Ingen stress, man kunde göra iordning sej i lugn och ro. Jag tycker man ska börja skolan senare på mornarna, och sluta senare tex. Mycket smidigare :D
Och när jag kom till skolan så hade vi musik, askul :D Vi spelade den sönderspelade ''21 Guns'' , men jag spelade keyboard så lite variation blev det iallafall (x

Och imorron äre Fredag. Igen. Shit vad veckorna går snabbt, fast det är ju bara bra.
På Lördag har jag och Sarah våran första spelning för i år, årets spelningar ska bli så mycket bättre än förra årets! Inte för att förra årets spelningar var dåliga, men det går alltid att bli bättre ;)

Nä, nu funderar jag på att göra nåt, eventuellt baka, men vi får se vad det blir. Sedan klockan 9 ska jag se på American pie: The Wedding, så det blir sköjj :D

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0