torsdag

Hejhej!

Idag var det en asslapp dag i skolan. Det var inte många lektioner man behövde jobba på^^
Så dagen gick rätt fort, men när jag gick hem så kändes det som en evighet, det var rätt kallt :P

När jag kom hem satt jag vid datan ett tag, sen åt vi.
Efter en stund så hjälpte jag mamma att rensa ut hennes ''garderob'' med kläder, som mer liknade en vulkan med kläder. Jag kan ju säga att det var mycket jag skulle slänga, som hon behöll^^ Allt var inte snyggt.
Men jaja, inte jag som ska ha på mej kläderna.

Och imorrn äre FREDAG! TJOHOOOO! :D
Jag älskar Fredagar :D
Osså har vi världens bästa dag oxå, vi har projekt i skolan hela daagen =)
Sedan äre heeeeelg :)

Oj, vad jag blev glad, jag känner mej asglad.
Haha, jag vene varför, det var nog för att jag skrev det där.

Men nu ska jag fortsätta se Glee, det e så bra :D
Måste skriva klart innan reklamen tar slut =)

Hade!


Jag vill ha tillbaks mitt paltinablonda hår ;o
Om man kollar noga, så ser man att det inte e nån utväxt, så vill jag ha nu oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0