Tisdag

Heeej!

Nu har jag duscha och äte frukost, vaknade vid halv 11, men låg kvar till typ 10 i 11.

Nu har jag bestämt mej, jag ska börja med mitt lilla projekt :)

Det går ut på att idag ska jag ta ett kort varje timme, och jag började när jag vaknade.
Det inlägget kommer läggas upp ikväll/inatt.

Men alla måste fortsätta komma med förslag på vad jag kan göra för att piffa upp bloggen här!

Inatt funderar jag på att kliva upp och kolla på JVM-finalen, mellan Kanada och USA. Det kan nog bli en riktigt kul match. Den börjar 02.00, så jag tänker kanske lägga mej tidigare, och kliva upp och kolla på den, för jag kommer inte kunna vara vaken till halv 5 inatt, utan att sova en stund innan :P
Men jag vill oxå se bronsmatchen Sverige spelar, men jag måste kolla när den börjar, så jag kanske hinner sova mellan^^

Ja, men jag ska iallafall ta ett koprt varje timme idag, och sedan läggs det upp på bloggen ikväll/inatt :)

Hade!



Bara för att Hampus e sötast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0