tisdag kväll

Hejhej!

Nu har jag varit ute och gått, jag var kanske bara ute i 1-1½ timme, men jag fick nästan frossa i kinderna. Det var askallt, typ 10 minus. Men man ska inte klaga, det var skönt att gå ut och gå iallafall.

Idag var vi ju på Nolaskolan och kollade på ett uppträdande av skolans estetelever. Det var asbra, förutom vid vissa tillfällen. Musiken var det grymt hög kvalite på. Kan ju säga att jag blev bara mer sporrad att söka in på estet musiklinjen efter det här :)

När vi kom tillbaka till skolan efter vi varit på stan så hade vi bara matte och svenska, sen slutade vi. Eller vi hade engelskaförhör oxå, tror det gick ganska bra faktiskt. Jag hade inte tränat så mycke, men det brukar oftast gå rätt bra ändå, har turen och ha nån typ av fotografiskt minne, kan vara drygt ibland. Jag kommer typ ihåg varenda människas registreringsnummer på bilen haha^^

Nä, nu ska jag duscha kanske, och sen göra matteläxan. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0