söndag

Hejhej!

Idag vaknade jag vid 9, av att Emil kom in och skulle spela tevespelet vi köpte igår. Så jag drog kudden över huvet och lyssnade på det hysteriska ljudet. Från teven asså.

Sedan åt vi frukost, och efter det spelade jag och Emil lite mer tevespel, e beroende av det nu asså, haha :D

Vid halv ett for Emil upp till kusinerna och åkte skridskor, så jag, mamma och pappa tog en sväng till Simon med familj. Där fikade vi lite, satt vid datan och spelade tevespel.
Vi for därifrån vid halv 4, så efter det har jag ätit, sen inte gjort nå mer.

Klockan 5 ska jag och Sarah till Gnistan på teaterträning. Det är inte vi som ska träna, vi ska bara titta på för att få ideer till våran låt vi ska skriva :)

Så, hade bra!

(jag har lust att byta design på bloggen, så om det ser ut som en tsunami här så äre bara jag som renoverar lite =))

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; är du :D<3

2010-01-17 @ 21:30:48
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0