onsdag

Hejhej!

Idag vaknade jag vid halv 12, jag råkade somna inatt när jag skulle kolla på hockeyn^^
Eller jag såg nästan hela första perioden typ.
Men när jag vaknade så åt jag frukost, elr hela familjen.
Sedan spelade vi Jungle Party, haha det är skitkul :D

Sedan for vi till Farmor och Farfar, och åt, fikade och lite annat.
Vi var där till...4 kanske? Sedan for vi till Simon med familj, och lämnade tillbaks RockBandgrejorna^^
Vi stannade där tills typ strax efter 7.

När vi kom hem kvällsfikade vi, sedan har jag bara suttit vid datorn.

Och imorrn börjar skolan ;o
Jag orkar inteee.
Fast vi går ju bara Torsdag och Fredag sedan äre helg, men ändå.

Ja, jag orkar inte skriva nå mer, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0