onsdag

Hejhej!

Nu sitter jag och ser på American Pie: Band Camp.
Jag har aldrig sett nån American Pie-film tidigare, så det blir spännande, höhö^^

Idag slutade vi 2, så det var rätt skönt, det var ljust när man gick hem iallafall :)
Jag satt typ vid datan ett tag, tills typ 4 då vi åt =)

Vid halv 6 så for jag, pappa och Emil ner till Arnässkolan och åkte skridskor.
Haha, jag är inte bra på skridskor har jag märkt, fast jag skulle vilja kunna åka. Men man kan inte få allt i världen.

När vi kom hem fikade vi, och sen har jag typ bara sett på teve.

Och imorrn och på fredag äre askalasiga dagar på skolan :D
Imorrn ska vi se på en film, vi har musik, SO, och slöjd :D
Och på Fredag har vi projekt =)

Ne, nu ska jag fortsätta se på filmen, Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0