måndag

Hejhej!

Har ändrat designen på bloggen, men är inte riktigt nöjd. Men jag ska vara med Sarah i helgen så hon får fixa lite :D

Idag i skolan hade vi projekt...igen. Det börjar bli lite drygt nu med projektet. Men det e ju snart slut så man får hålla ut. Nästa projektområde vi ska jobba med är ju OS, så det blir asskojj.

Idag ska jag inte göra mkt alls, ska kanske hjälpa mamma med maten, och aknske städa lite på rummet, igen :D
Jag förstår inte varför det blir stökit heela tiden, man städar och städar, men det blir stökit lika snabbt.
Och ikväll ska jag till Eve och träna på engelskaglosorna vi har imorrn, jag glömde boken på skolan, haha smart jag ärr :)

Och jag ska bleka håret snart oxå, wihoo! :D
Jag hatar den gula hårfärgen jag har nu, och ajg ska inte gå in på utväxten...
Den är snart värre än Kissies jue ;o

Jaja, jag ska inte babbla nå mer nu, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0