lördag

Heeej :)

Idag är det Lördag, och jag är gladare än nånsin, vet inte varför, men så ärne.

Jag har precis ätit lunch, och innan det gick jag och mamma en promenad, grymt skönt faktiskt.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är jättesugen på att gå en sväng till, men jag har tappat bort hörlurarna till mobilen :(
Får höra om jag kanske kan låna mammas (a)

Jag måste bara säga att jag laddat hem världens bästa program till datan, YouTube Downloader :D
Med det programmet kan man ladda ner vilket klipp som helst från YouTube, asbra :D

Eh ja, nu har jag sagt det jag vill ha sagt, tro jag.

Förresten, om ni e jättegulliga så kan ni kolla på mina videos på YouTube? :D









Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0