lördag kväll

Heeej!

Efter jag bloggade sist så har jag inte gjort så mycke.
Jag och Emil tog sparken och köpte ett asroligt TV-spel, och lite godis^^

Sedan gjorde jag inte så mycke, hjälpte till med maten lite grann.
Vi åt kyckling och Pommes Frites, MUMS! :D

Sedan spelade jag och Emil tevespelet typ aslänge, tills vi tog ner det och spelade med mamma och pappa :D
Haha, alla tyckte det typ var askul =)

Och nu hade jag tänkt att kolla på Paradise Hotel XL, men nu ser jag att det är repris, från dom programmen som var nu i veckan. Jag blir så arg! Jag hade planerat att kolla på det nu, osså är det program jag redan sett ;p

Men nu ska jag ta och försöka kolla på det ändå, har inget annat å göra. Annars får jag väl ta och sätta på nån film eller nåt.

Jaja, hade!

Kommentarer
Postat av: julia söderqvist

svar:

tack så myckeet! :D

din med! <3'

2010-01-17 @ 09:36:23
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0