lördag

Hejhej!

Idag gäller det. Första spelningen för 2010. Visst är jag nervös, men det går nog över när man väl kommer upp på scenen. Det var ju trots allt nästan 2 månader sen jag stod på scenen. Så det kommer gå bra :)
Sarah och hennes låtsaspappa kommer och hämtar mej vid 2, och vi ska spela vid halv 5. Så vi har lite tid att öva på Gnistan :) Sedan efter teatern så ska alla fara till Varvsberget och äta, kulkul :)

Idag vaknade jag vid halv 9, jag gick och la mej tidigt igår så jag kunde inte sova längre^^
Men jag har iallafall ätit frukost och duschat. Så om en stund ska jag fixa håret och sminket, och sedan ska jag välja kläder. Så vi hörs ikväll efter jag kommit hem från Varvsberget!

Medans jag spelar live kan ni väl kolla på lite YouTubeklipp? :)








Glory To The Brave - Hammerfall <3

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; jooo :o<3

2010-01-31 @ 20:23:38
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0