fredag

Hejhej!

Idag var det en ganska bra dag i skolan, eller ja nästan.
På morronen fick vi göra världens drygaste test, ska inte ens gå in på det. Och på gympan åkte vi skidor, ännu drygare, haha. Skidor e inte min grej bara. Så ärne. Men nu har vi åkt alla gånger, så nu är det klart :D
Haha och på NO:n kom vi in på andra ämnen än just NO, haha våran klass e nog den mest flummiga som finns helt klart :D

När jag kom hem från skolan så städade jag hela övervåningen, jag e ganska stolt faktiskt haha :)
Och nu om en liten stund ska jag och Eve gå till Safari och käka, askalas :D
Sedan ska vi vara med några kompisar :)


Ja, nu orkar jag inte skriva mer, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0