fredag

Hejhej!

Idag var det en ganska bra dag i skolan.
På morgonen hade vi NO, men ordinarie lärarn var borta så vi hade gympaläraren. Han brydde sej typ inte om vad vi gjorde, så alla kutade runt. Haha. Sedan hade vi gympa, det hade varit perfekt om jag inte hade glömt att ta med skor. Fotboll utan skor = död. Haha alla trampar en på fötterna ju :O Jaja, sedan hade vi språk. Då skulle vi redovisa våran tyskatext om rymden, haha jag kunde typ ingenting utantill, men uttalet blev bra tror jag. Efter lunch hade vi NO igen, då kom 3 tjejer från Nola och gjorde några laborationer med oss. Rätt roligt faktiskt :)
Sista lektionen hade vi Digitalfotografering. Jag, Eve och Elin gick ut och tog massa bilder, ska visa sen =)

Och när vi slutade så skulle skolbussen komma 10 över 3, men den hade typ farit 3, så jag och Eve stod ute och trodde vi väntade på bussen. Men sen sa nån att den hade farit, så jag ringde till pappa så hämtade han oss.

Pappa fyller 38 år idag, grattis! ♥

Och imorrn har jag och Sarah våran första spelning för iår, lite nervös e man ju, men inte så värst. Jag har börjat lära mej hur man hanterar nervositet innan spelningar nu haha.

Nu kommer lite bilder vi tog ute på skolan idag :)

















Nä, nu ska jag städa upp lite, sen ska jag fortsätta på min låt jag håller på att skriva :)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0