.

Hejhej!

Nu sitter jag och kollar på Rolandz - kärlek och ananas, elr mamma och pappa kollar, jag lyssnar^^
Och det låter inte bra, haha.

Men jag börjar irritera mej på rubrikerna i varje inlägg.
Man kommer aldrig på nåt att skriva, det blir bara massa onödiga meningar, elr tecken.
Man kanske ska börja skriva datum elr dag istället, då har man ju nåt att skriva iallafall.

Dessutom tycker jag bloggen börjar bli lite tråkig, det e ju samma skit som kommer upp hela tiden.
Nån som kommer på nånting jag kan hålla igång med här på bloggen?
Det e bara att komma på nånting, alla förslag godtas :D

Ehm, ja jag venne vad jag ska skriva mer, men kommentera förslag :D

Hade!

Kommentarer
Postat av: Mia

EFT= ett foto i timmen under dag =)

2010-01-04 @ 21:52:20
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0