torsdag

Hejhej!

Idag var det typ en asjobbig dag i skolan. Jag hade ont i huvet mest hela dan, och alla var dryga.
Men jag tänkte hela dagen att det e ju Fredag imorrn, så då gick det väl lite bättre. Men det gick fortfarande assegt hela dagen.
Vi hade engelska och svenska första lektionerna, vi satt typ och letade fakta om Storbritannien, eller jag och Eve gjorde det. När Eve skulle gå och hämta papper på en karta vi skrivit ut, så skrev jag ut en bild på en katt oxå. Men hon tog inte den bilden, så jag fick gå och hämta den. Höhö.

Sedan hade vi bild, drygt som bara den. Vi skulle rita av en sko och skugga den, men jag kan ju inte rita så det gick inge bra. Sedan hade vi lunch, typ vidrig soppa.
Sedan hade vi SO, vi skulle skriva om massa grekiska gudar, haha jag fattade inte nånting.

Sen hade vi träslöjd, jag satt och slipade en bräda typ hela lektionen.
Sen fick vi äntligen sluta. Så nu sitter jag här med huvudvärk. Ska nog vila en stund efter vi ätit, lägga mej i sängen och läsa lite.

jag måste pigga på mej lite inför helgen nu, fullsmockat schema. Alla helger i Februari kommer vara helt uppbokade, på grund av alla spelningar nu :) Imorron spelar EmmSa på Gnistan, på Lördag i Port 9 (jag har skrivit om den spelningen i ett tidigare inlägg) och på Söndag äre spelning på Gnistan igen :)

Nä gud, nu orkar jag inte skriva mer, ska kanske hjälpa till med maten eller göra matteläxan, som jag måste göra idag...

Hade!



Haha bara för jag älskar å leka med PhotoScape :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0