torsdag

Hejhej!

han inte uppdatera nåt igår. För jag och Eve for in till stan direkt efter skolan, och jag kom hem vid halv 10.
Vi gick runt på stan tills typ halv 7, då började vi gå upp mot Skyttis. Vi såg på en hockeymatch, typ ÖSK:s 96:or mot Svedjeholmen eller nåt^^ Sen tog jag och Eve bussen hem vid kvart över 9, så jag var hemma vid halv 10. Då såg jag på OS, när Sverige tog guld, sedan gick jag och la mej.

Idag var det ganska bra dag på skolan. Vi hade musik i 90 minuter, sen 40 minuter rep med bandet.
Efetr skolan hämtade jag Emil på Arnäs, sen gick vi hem och gjorde mat. Så nu har jag precis äte klart.
Jag har rätt mycket läxa jag måste göra ikväll. Jag är hos Sarah hela helgen så jag hinner inte göra nån läxa nu i helgen.

Men jag hinner inte skriva mer nu, har lite grunx att göra. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0