torsdag

Hejhej!

Idag är jag trött som bara den, det var jag igår oxå. Jag satt med läxan halva natten kändes det som, men nu är det bara träning till projektredovisningen kvar, sen äre nog klart. Men jag är tveksam om jag orkar, men det måste göras ju. Annars blir det ännu mer jobb, och det orkar jag verkligen inte.
Nu i helgen blir dte selningar varje dag, vet inte om jag orkar det heller^^ Jo men det ska jag göra, är bara på ett ''jag orkar ingenting''-humör. Det är jobbigt. Men jag får väl bota det humöret på...nåt sätt.

Jag har laddat ner lite filmer, så när jag gjort klart allt inför projektredovisningen så blir det nog att se på film. Ska försöka komma i säng lite tidigt ikväll, så jag slipper vara trött. Måste vara pigg i helgen, för det är verkligen inte skönt att ha en spelning när man är trött och på dåligt humör. Det suger.

Nä nu ska jag göra klart läxan, så slipper jag hålla på med den senare. Vi hörs!





Jag och Sarah tog lite bilder i Lördags. Det kanske kommer upp fler nån dag^^

Kommentarer
Postat av: julia söderqvist

hej :)

allt bra? (:

2010-02-19 @ 13:42:01
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0