torsdag

Hejhej!

Idag var det nog veckans roligaste dag på skolan. Jag hade musik sammanlagt 130 minuter. Alltså 2 timmar och 10 minuter :D Men vi hade först musiklektion 90 minuter. sen på eftermiddagen hade jag rep med bandet i 40 minuter. Skitkul! Sedan var det asgod mat, tacos :) Fast jag gillar inte ''köttfärsen'' på skolan. Det är mer som typ köttfärssås. Men jag ska inte klaga direkt, det går att äta.

Om en stund ska jag nog äta, sedan ska jag och Eve gå en promenad/jogga/vilketsom. Vi ska till affärn och handla lite saker till tårttävlingen imorrn :D Vi kommer lätt vinna med våran tårta, den kommer bli bäst. Säg vi.
Haha nämen vi får se hur den blir, det kommer kanske upp lite bilder på den.
Det kommer nog kinte bli världens bästa uppdatering i helgen, eftersom jag har spelningar. Plus att jag ska vara hos Sarah hela helgen. Men jag kanske tar med datorn, vi får se :)

Nä nu ska jag kolla hur det går med maten, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0