tisdag

Hejhej!

Idag var det nog veckans drygaste dag. Haha det är bara Tisdag, men resten av veckan kan inte mäta sej med den här. På morgonen hade vi snörugby, det var rätt kul men lite drygt^^
Sedan hade vi matte. Sen dog jag. Nä, det gjorde jag inte, men det var såhär nära <__> Så nära var det.
Vi gjorde ett mattetest, med sammanlagt 440 tal, så nu förstår ni varför jag dog.
Sedan var det engelska, och jag hade engelskaprov. Jag fick veta resultatet direkt efteråt, det gick väl sådär. Men jag ska inte klaga.
Oj, nu märker jag att jag skrev lektionerna i fel ordning, men skitsamma ;p

Ikväll ska jag nog läsa lite, och kanske göra nåt annat. Jag har blivit helt uppslukad i Gossip Girl-böckerna, så jag måste läsa lite :)

Jaja, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0