tisdag

Hej svej.

Nu sitter jag och kollar på Skicross, det är typ andra gången jag ser på det, grymt roligt att kolla på. Det är tydligen en ny gren i OS, det e ju kul. Oj vad jag lät inolverad i Skicross nu, men det är jag inte. det enda jag vet är att Anna Holmlund leder kvalet.

Sockerkakan jag bakade tidigare ikväll blev lyckad faktiskt. Jag är mest bara ivägen i köket, men det gick rätt bra om jag ska vara ärlig. Kanske ett framsteg...eller inte. Jag slår vad om att jag kommer få IG i hemkunskap, det är verkligen mitt mardrömsämne. Usch, jag ryser bara jag tänker på det. Men jag får väl kompensera det med bra betyg i andra ämnen då^^


Här är ett exempel på en Skicrosstävling. Den banan dom kör med nu på OS är det mer hopp i och sånt, men skitsamma.

 

Jag har även skapat en grupp på Facebook, jag tycker alla ska gå med i den. Gruppen heter ''Vi som inte förstår poängen med Scrapbooking''. ALLA ska gå med! :D

 

Nu ska jag se på skidskyttestafett, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0