tisdag

Hejhej!

Idag var det 28 minus, så vi åkte inte skidor på idrotten imorse. Jag skulle ha dött innan jag kom ut i spåret ändå så, haha. Vi såg istället på en film om doping som var typ från 1764, sedan pratade läraren om doping. han sa typ 32658 gånger att vi aldrig ska använda såna preparat, plus att han sa till killarna asmånga gånger att ingen tjej vill ha en kille som dopar sej. Jag började tänka efter 187556:e gången att vi har nog fattat det här nu.

Annars så var lektionerna idag ganska roliga. varje lektion fick vi pröva att ha ett funktionshinder, som att se dåligt, vara helt blind, döv, halvdöv, och ha en arm och skriva med fel hand. Det var rätt kul, fast dom flesta tappade koncentrationen, alla glömde att jobba^^ Och jag kan säga att det är svårt att vara helt blind och skriva en saga, det funkar inte.

Efetr skolan for jag och pappa och handlade, sen hämtade vi Emil från fritids. Efetr det åt vi, och för en liten stund sen for pappa och Emil till våran kusin. Så nu ska jag baka en sockerkaka, vi får väl se hur det går..




Ikväll ska jag nog bara se på teve och ta det lugnt, kanske göra nån läxa om jag hinner och orkar.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0