tisdag

Hejhej!

Idag var det en ganska lugn dag i skolan. Vi hade teori på idrotten första lektionen. Sedan hade vi livskunskap, där vi fick diskutera hur våran tårta ska se ut. På Fredag har vi tårttävling, skojskoj. Sedan hade vi engelska. Jag och Eve var helflumm, vi satt och garvade åt nåt som inte ens var kul. Fast det var kul just då, men inte nu (x
Efter lunch hade vi matte. Då lyssnade jag på musik och förberedde min muntliga redovisning jag ska ha nån gång framöver. Blev ganska nöjd med den faktiskt :)

Och nu har jag precis ätit, eller för en liten stund sedan. Fiskpinnar, mums.

Nu om en liten stund ska jag och Emil ut och leka i snön, länge sen jag gjorde det nu haha.
Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra, nånting lär det väl bli. Kanske sätter mej ner och skriver lite låttexter.

Bara för att alla andra gör det så slänger jag upp dagens outfit. Faller för grupptrycket :P



Skjorta - Gina Tricot
Svart Linne - Gina Tricot
Lacktights - Gina Tricot (haha, nej jag gillar inte Gina :) )
Tjocksockar som inte syns - Farmor :D

Nu ska jag klä på mej för att leka i snön, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0