söndag kväll

Hejhej!

Har inte kunnat blogga på hela helgen, på grund av ingen tillgång till internet.

Jag och Sarah har haft spelningar hela helgen. Och igår var vi på Gnistan hela dagen, eftersom vi hade 2 spelningar. Men Sarahs morfar hämtade oss direkt efter andra spelningen, så då hann vi se Melodifestivalen. Var det bara jag och Sarah som smälte när vi såg Eric Saade?! Jag tror 99 % röstade på han bara för att han var så snygg. Men låten var oxå rätt bra :)



Jag smälter :) Jag gillar inte Molly Sanden längre, hon tog min kille :( Skippa hans halsband med M:et på, haha.

Medans vi såg på Melodifestivalen blekte Sarah mitt hår oxå, det blev rätt bra :)

Nä nu ska jag sova, jag e sjukt trött. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0