reptider

Ja, för några veckor sedan pratade jag och några kompisar om att vi skulle starta ett band. Vi tyckte det var en bra ide, men det blev inge mer prat om det sedan. Men i Måndags tog vi upp det med musikläraren. Och då skulle hon kolla upp vilka lediga tider det fanns i musiksalen. Då kom vi fram till att vi ska få repa på Måndagar, 8.00 till 9.20. Då missar vi tyskan, men det är lätt att ta igen :) Jag har alltid velat starta ett band, men det hara aldrig blivit av. Men nu känns det grymt skönt när vi har fått en reptid.

Idag när jag kom hem från skolan såg jag på teve en liten stund. I en reklampaus visade dom en reklam om en mascara med vibratorborste. Det känns väldigt...konstigt. Tror dom att vi e så lataa
att vi inte orkar lägga på mascaran själva, utan måste ha vibration i borsten? Nä, inget jag skulle ha iallafall. Ni kan läsa om mascaran HÄR.

Nä, nu ska jag göra nåt vettigt, kanske göra matteläxan :)
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0