onsdag

Hejhej!

Idag slutade vi 2, asskönt. Vi hade projekt hela dagen, det var hur drygt som helst.
Halva dagen fick jag typ bara sitta och vänta på en dator, för allt mitt jobb ligger på datan.
Och när jag väl kommit in på datan, så dör nätverket. Och senare på dagen när jag skulle skriva ut massa papper så hittar den ingen skrivare. Det bästa som kunde hänt :) Jag var lite förbannad då kan jag säga, men jag har lugnat ner mej lite nu. Jag har tagit hem det mesta på ett USB, så kan jag göra klart det hemma.

Om en stund ska jag gå ner till Arnässkolan och hämta Emil från fritids, men jag e lat så jag tar sparken :)
Sedan ska jag laga mat åt han och mej, mamma jobbar och pappa e i Borgafjäll. Så jag ska laga mat, vi får väl se hur det går..
Sedan ska jag hjälpa Emil med läxan, och sen ska jag göra min egen läxa. Haha det här känns som en riktig pluggisdag, emn då tar man det väl lugnt nån annan dag istället, eller nåt.

Btw, för er som finns i Örnsköldsvik så är det en talangtävling i Port 9 på Lördag klockan 12. För er som har tid så kan ni ju komma och kika, jag och Sarah ska uppträda där då. Den som vinner får 2 biljetter till Melodifestivalen på Lördag kväll. Sarah har redan biljetter, så om vi vinner så far jag och Eve :) Men kom gärna och kolla om ni har tid och lust.

Nä, nu ska jag skriva ut papprena till projektjobbet, och sen ska jag fara och hämta Emil.
Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: julia söderqvist

sv; har lust att fara in till port9 på lördag och ser er uppträda, lycka till! :)

2010-02-03 @ 15:14:56
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0