onsdag

Hejhej!

Idag slutade vi 2. Så direkt efter skolan for jag och Eve in till stan. Vi var typ inne i stan vid 20 över 2.
Vi gick typ bara runt och gjorde ingenting. Flumma som vanligt typ. Men vid 4 så kom Markus in till stan. Men vi typ spionera på han först, haha så han märkte oss inte förrän typ halv 5 :D
Men då ställde vi oss vid typ GameStop i TVÅ (?!) timmar, och bara snackade. Jag fattar inte hur vi orkade stå där i två timmar, men det kändes typ som en halvtimme^^.
Haha, jag måste bara berätta vad som hände medans vi stod där.

Det kom ut ett gäng killar från GameStop, där vi stog. Alla tre tyckte att den ena var jättelik Idol-Rabih. Men när vi kollar noga så ÄR det Rabih, haha. Men det var inte det roliga. Det roliga var att medan han gick och snackade med dom där killarna så går han in i en stolpe som finns i gallerian. Och den stolpen står på kanten av gången, så det är typ omöjligt att gå in i den. Haha vi höll typ på att gå sönder av garv :D

Sedan skulle jag och Eve ta 10 över 6-bussen hem, men när vi stod och snackade i gallerian så kollar vi på klockan. 18.11. Haha tajming eller vad? Så vi fick lov att vänta tills 10 över 7. Men Markus for hem vid typ kvart över 6 så vi hade inget å göra. Som om vi hade nåt att göra i gallerian. haha ingen hade nåt vettigt att prata om, så jag tog upp ämnet väder hela tiden. fast man inte såg nånting ut överhuvudtaget.
men vi gick till UH och satte oss där ett tag.

Så jag har typ inte gjort nåt sen jag kom hem, sett på teve typ.

Och imorron har vi 90 minuters musik, happy face :D

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer, jag ska snart stänga av datan och läsa lite. Men jag har snart läst ut alla böcker jag lånade för exakt 2 veckor sedan. Så jag måste låna nya böcker snart :)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0