måndag

Hejhej!

Idag slutade vi 20 över 2, vilket var rätt skönt. Direkt på morgonen hade vi rep med bandet för första gången, det var skitkul. Vi kom rätt långt på låten vi ska spela, så jag är mer än nöjd. Sedan hade vi bara rätt tråkiga lektioner, men jag överlevde iallafall.

Nu om en stund ska jag laga lite mat. Eller jag ska ta fram resterna från igår och värma på dom haha :D
Mina kökskunskaper är så bra så jag kan värma på maten, *applåder* tack tack :D
Sedan ska jag nog ut och gå en sväng, måste ut och röra på mej.
Jag ska följa med faster på gym på LÖrdag förresten, är sjukt taggad, haha. Men jag längtar faktiskt att få röra på mej, är sjukt trött på att bara sitta hemma och damma.

Men nu ska jag börja plocka fram maten, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; HAHA, alla bilder på dej är ju sjukt heta ;)

fast måns hatt är nog den hetaste (a)

hihi :D<3<3<3

2010-02-08 @ 21:27:33
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0