måndag

Hejhej!

Har inte orkat blogga så mycket nu i helgen, men det ska bli bättre uppdatering nu.

I går så var jag och Sarah på badhuset, det var typ 3 millenium sen jag var där så det var roligt. Vi träffade 2 killar från Sarahs klass så vi var med dom ett tag. Vi for därifrån vid halv 4, då for vi direkt till Gnistan, för vi hade spelning halv 5. Sedan gjorde jag inte så mycket mer igår.

Idag var det typ asdrygt i skolan. Ingen rolig lektion, plus att det var äcklig mat. Men jag ska ut och gå ikväll, då kanske jag blir på bättre humör :)

ikväll sk ajg som sagt ut och gå en sväng, sedan blire väl att se på teve, OS blir liksom som sen magnet till teven. Teven skriker till en ''Kom och sätt dej här och se på OS en stund!'' Och jag säger ''Nej jag har inte tid, jag har massor av läx...okej en liten stund då.'' 2 timmar senare upptäcker man att man suttit en liten stund för länge.

Nä nu ska jag hjälpa till med maten lite grann, sedan går jag nog ut. efetr det ska jag eventuellt lägga upp lite bilder från förra helgen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0