måndag

Hejhej!

Idag är jag hemma från skolan, jag e sjuk. Eller jag har världens sår på innansidan av läppen. Det är ungefär som en blemma fast ännu värre. jag fick den typ i Fredags, och det har inte blivit bättre. När jag äter och dricker så svider det som sjutton där, och även när jag inte gör nåt så svider det iallafall. Rätt så drygt.
Mamma ringde till läkarn  för en stund sen, men jag vet inte vad dom sa.

Så idag ska jag väl inte göra nåt, det går ju OS på teve dygnet runt, så det finns ju nåt att titta på iallafall :)

Eftersom jag inte har nåt annat för mej så lägger jag upp lite bilder från tårttävlingen i Fredags.



Min, Eve och Jeppes tårta. Edde skulle ha vart med oxå men han va i Timrå.



Bella, Joel, Lina och Anjelitas tårta.



Viktor, Ludde, Simon och Matets tårta.


Jag glömde ta kort på den tårtan som gick vidare från klassen, Jocke, Johan, Elin och Marion hade gjort den. Men den var blå och hade en pusselbit på tårtan.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0