lördag

Godmorgon!

Igår gick jag och la mej rätt så tidigt, tror jag somnade runt 12 eller nåt. Men jag låg och läste lite innan. Så imorse vaknade jag nästan upp helt otrött. Fast mitt morgonhumör är detsamma, jag e typ alltid grinig och allmänt dryg på morgonen^^ Plus att Emil väckte mej lite för tidigt, men det får man ta.

Nu om en liten stund ska jag duscha och göra mej iordning, för jag ska följa Emil och mamma till Emils JuJutsu. Fast jag och mamma ska ta en runda på stan medan Emil övar in sina ''kunskaper''.
Sedan far vi väl hem och käkar nåt kanske, sedan far jag till Gnistan. Då har jag och Sarah våran splening vid halv 3, sedan far hon. Den lyckosten ska ju fara på Melodifestivalen. Jag hade ju oxå haft chansen, om inte talangtävlingen idag blivit inställd. Men sånt händer.

Nä nu måste jag duscha, om jag ska få följa med in till stan.
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0