lördag

Hejhej!

Idag vaknade jag vid 8, asdrygt. Jag hade nog velat sova några timmar till. Men så ärne.
Så jag började se på American Pie - The Book Of Love, tills typ kvart i 9. Då gick jag ner och käkade frukost.
Så nu sitter jag och gör ingenting. Förutom att jag vill slå sönder min mobil. Den startar, och sen dör den. Sen startar den igen, osså dör den. Sådär har det hållit på nu i 50 minuter. Jag prövade ta ut batteriet och satte in det igen, men då fortsatte det bara.

Idag har jag och Sarah 2 spelningar, kulkul. Så jag ska vara på Gnistan vid halv 2. Emil ska fara på JuJutsu strax före 11, han ska få skjuts av nån. Så efter det kan jag börja göra mej iordning.

Nä nu ska jag slå ihjäl min mobil, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0